Friday, December 5, 2008

Mια μέρα ακόμα...



Γυρνάς στο σπίτι κουρασμένος, άλλη μια μέρα λές πέρασε.

Και τι σου μένει οταν κανεις τον απολογισμό, κούραση, πράγματα που δεν πρόλαβες να κάνεις και μεταφέρονται για αύριο, άγχος και νεύρα.


Αυτη άραγε είναι η ζωή που ονειρευόμαστε...θα μου πείς εισαι νέος ακόμα γι'αυτο πρέπει να τρέξεις τώρα για να "απολάυσεις" μετά...αλλά και πάλι σε αυτη την σκέψη μου έρχεται μία και μόναδικη "ΑΡΧΙΔΙΑ"!

Πόσοι άσπρισαν τα μαλλιά τους με αυτη την προοπτική ακόμα παλεύουν για να γίνουν ενα μεγάλο τίποτα...ή οπως λέει ο και γιατρός (B. Ραιχ) μεγάλα ανθρωπάκια.

Ρούχα σινιέ και σχέσεις σικέ που λέει και ο τοίχος στα εξάρχεια, τα πιό μεγάλα ψέματα στα πιο αθώα βλέμματα που λεει το τραγούδι, πόση μεγάλη αλήθεια μπορεία να χωρέσει μέσα σε δύο γραμμές.
Αλήθεια που ούτε εκατό σελίδες δεν θα μου εφταναν να περιγράψω...

Και εδω μου έρχεται και η δεύτερη ερώτηση...γιατί?

Γιατι ολο αυτό, γιατι όλη αυτη η υποκρισία που γίνεται μόδα...γιατί να απαιτουν απο εμένα να ξεπλυνω τις αμαρτίες και τις μαλακίες μιας ολόκληρης γενιάς που έχει ξεπουληθεί για ενα υπουργείο! Γιατί την ώρα που εγω δεν την παλεύω, να μου δείχνουν τα συγχρονα πρότυπα μαλακίας και να μου ζητάνε να πουλήσω την αξιοπρέπεια μου σε ενα μπουκάλι ουσκί στο πρώτο τραπέζι πίστα, με την μουσική στο τέρμα για να μην ακούω τον βιασμό της προσωπικότητας μου...

Στα δύσκολα όμως ε? Ο Μαλακας θα καθαρίσει πάλι με την διαφορά οτι θα τον επικαλεστουν σαν εθνικό μαλάκα πατριώτη να υπηρετήσει και την πατρίδα..." ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΠΑΜΑ"

Η επόμενη ερώτηση ειναι πόσο ακόμα...

Πόσο ακόμα θα συμβαίνει αυτό το θέατρο του παραλόγου, για πόσο ακόμα θα υποκρινόμαστε όλοι οτι ειμαστε μια χαρά και περνάμε τέλεια...οτι δε συμβαίνει τιποτα...
πόσο ακόμα θα αντέχουμε να μας γαμάνε το μυαλό , το είναι μας!

Πόσο ακόμα θα αντέχεις να βλέπεις του δικούς σου να "δουλεύουν" ( οχι εργάζονται) για να επιβιώσουν , πόσο ακόμα θα βλέπεις τον αδερφό σου να ψάχνει για δουλειά , πόσο ακόμα θα βλέπεις την αδερφή σου να μην βρίσκεται εκει που της αξίζει γιατι κάποιος εβαλε βύσμα ή φίλησε κατουρημένες ποδιές...
Την ίδια ώρα που θα σου δείχνουν το καινούργιο Jeep της μπεζεντάκου μετά απο 200 πίπες...
τις δηλώσεις του προέδρου των βιομηχάνων οτι η "κρίση" θα περάσει αν μειωθούν τα μεροκάματα και τον Ρουσόπουλο να δηλώνει θρησκευάμενος και προσκυνητής εκατομυρίων...

Για πόσο θα περνάει αλλη μια μέρα ακόμα...

1 comment:

Anonymous said...

ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΩ ΜΑΝΩΛΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ! " ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΕΜΑΛ...ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ!" ΞΕΡΕΙΣ..ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΤΟΥ ΓΚΑΤΣΟΥ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΛΥΝΘΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ, ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΓΕΜΑΤΟ ΠΑΘΗ ΦΥΛΑΚΙΖΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ! ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΦΥΛΑΚΙΖΕΙ Η ΑΠΥΘΜΕΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ, ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ. ΤΟ ΜΥΑΛΟ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗ ΡΙΞΕΤΕ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ, ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ! ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ...ΠΟΡΤΑΡΗΔΕΣ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΚΟΜΠΟΣΚΟΙΝΙΑ ΑΠΑΤΗΛΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ "ΚΕΝΤΡΙΑ" ...ΝΑ! ΚΟΣΜΟΚΑΛΟΓΕΡΟΙ ΕΝΩΘΕΙΤΕ! ΓΙΩΡΓΟΣ.